A A A K K K
людям із порушенням зору

КНП "Валківський центр первинної
медико-санітарної допомоги"

Етика спілкування з медичними працівниками.

Дата: 26.04.2025 12:32
Кількість переглядів: 17

На зображенні може бути: одна або кілька осіб та текст «+ Национальна служба здоров'яУкрайни здоров'я Украёни #ПовагаДоликаря ЕТИКА СПИЛКУВАННЯ 3 МеДичниМи ПРАЦИВНИКАМИ HIPPOCRATES HIPPOCRATES»

Довготривалі відносини із сімейним лікарем будуються насамперед на відкритому спілкуванні, сповненому взаємоповаги. Нагадуємо просту етику спілкування із сімейним лікарем👇

📌 Будьте ввічливими. Адже ви звертаєтеся до лікаря по медичну допомогу. Хоча ввічливість, особливо зараз, це вияв турботи про людей, які поруч. Це важливо, до кого б ви не звертались.

📌 Незалежно від того, звертаєтесь ви по телефону, онлайн чи особисто, розмову варто починати з привітання. Обов’язково варто назвати своє прізвище та ім’я.

📌 Розповідайте про причину звернення, коли лікар питає про це. Якщо це є важливим у контексті звернення, нагадайте про результати минулого візиту чи обстеження. Намагайтеся говорити чітко та лаконічно.

📌 Якщо раптом ви маєте важливі результати обстежень, яких немає в електронній медичній картці, підготуйте все завчасно, щоб не змушувати лікаря чекати, поки ви шукаєте потрібні папірці.

📌 Дайте лікарю час відкрити електронну медичну картку, щоб переглянути всю необхідну медичну інформацію про вас як пацієнта.

📌 Відповідайте на уточнювальні питання та не перебивайте лікаря.

📌 У жодному разі не розмовляйте в грубій чи агресивній формі.

📌 Натомість ви також не маєте толерувати зневажливе ставлення до вас як до пацієнта. Якщо це сталося, повідомте про факт порушення ваших прав керівника медичного закладу.

📌 Довіряйте своєму лікарю. Це означає, що ви приймаєте та виконуєте його/її поради та призначення. Це також означає, що ви не вимагаєте направлень на всі обстеження, які самі собі призначаєте.

📌 Цінуйте час сімейного лікаря. Не переходьте до розмов, які не стосуються причини звернення щодо вашого здоров’я.

📌 Цінуйте особистий час сімейного лікаря. Навіть маючи особистий номер лікаря, не телефонуйте після попередньої домовленості про це, після закінчення робочого дня, вночі.

📌 Якщо ситуація невідкладна і потребує термінової допомоги, звертайтеся напряму в найближчий медичний заклад, для цього не потрібне направлення. Якщо ж є загроза життю чи здоров’ю — телефонуйте 103.

Ваш лікар дбає про вас, тож подбайте і ви про нього чи про неї, дотримуючись простих правил спілкування!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень