A A A K K K
людям із порушенням зору

КНП "Валківський центр первинної
медико-санітарної допомоги"

Верифікація даних про пацієнтів з ДРФО. Алгоритм дій лікаря ПМД/закладу

Дата: 14.10.2024 13:15
Кількість переглядів: 23

На зображенні може бути: текст

В центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я (ЦБД ЕСОЗ) впроваджено напрям верифікації записів про пацієнтів в рамках електронного обміну даними реєстрів ЦБД ЕСОЗ з ДРФО.

Автоматична верифікація пацієнтів — це процес, який відбуватиметься безперервно на постійній основі. За його результатами заклади охорони здоров’я будуть періодично отримувати інформацію від НСЗУ щодо пацієнтів, які мають статус “Неуспішна верифікація”.

Відповідно до Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2024 році з 1 жовтня 2024 року до базової капітаційної ставки за обслуговування одного пацієнта, що подав декларацію, застосовується коригувальний коефіцієнт 0, якщо такий пацієнт не має статусу “Успішна верифікація” в Реєстрі пацієнтів в електронній системі охорони здоров’я. Втім, після встановлення статусу “Успішна верифікація” декларації таких пацієнтів будуть оплачені без застосування коригувального коефіцієнту 0.

Команда НСЗУ напрацювала чіткий алгоритм та рекомендації для закладів первинної медичної допомоги щодо актуалізації даних пацієнта з метою присвоєння їм статусу “Успішна верифікація” та уникнення закладами фінансових санкцій.

Які дані пацієнта підлягають верифікації⬇️

🔳прізвище, ім'я та по батькові;

дата народження;

🔳індивідуальний податковий номер (реєстраційний номер облікової картки платника податків, РНОКПП);

🔳серія і номер документа, що посвідчує особу (для пацієнтів, які відмовилися від РНОКПП).

Верифікація з ДРФО відбувається в автоматичному режимі. За результатом проведення верифікації записам про пацієнтів присвоюються відповідні статуси верифікації по ДРФО⬇️:

🟢“Успішна верифікація” свідчить про те, що всі дані є вірними і актуальними.

🟡Статус “Потребує верифікації” сигналізує про очікування в черзі на відправку для проведення верифікації. В цьому випадку жодних дій від лікаря не вимагається.

🔴“Неуспішна верифікація” інформує про те, що дані запису пацієнта, наприклад, ПІБ, дата народження чи індивідуальний податковий номер не збігаються з інформацією, зазначеною в ДРФО.

Алгоритм дій закладу чи лікаря щодо актуалізації даних пацієнта зі статусом “Неуспішна верифікація” передбачає 4 кроки⬇️

1️⃣Зв'язатися з пацієнтом будь-яким доступним способом для уточнення даних, які проходили верифікацію.

2️⃣Співставити наявні дані пацієнта з даними, які містяться в ЕСОЗ і які не пройшли верифікацію.

3️⃣Самостійно виправити дані через МІС у випадку виявлення розбіжностей. При цьому необхідно перевірити дані на предмет наявності в них латинських літер, додаткових пробілів і т.д.

4️⃣Якщо розбіжностей не виявлено, рекомендувати пацієнту звернутися для уточнення даних до територіальних підрозділів Державної податкової служби.

☑️Якщо помилка допущена в РНОКПП – необхідно спрямувати пацієнта подати звернення до НСЗУ

✅Після встановлення статусу “Успішна верифікація”, декларації таких пацієнтів будуть оплачені без застосування коригувального коефіцієнту 0.

ℹ️Медзакладам до електронних кабінетів в Інформаційній системі НСЗУ на базі SAP надіслано інформацію про пацієнтів, яким за результатом верифікації з ДРФО присвоєно статус “Неуспішна верифікація”. Актуальний статус по верифікації повинні надавати МІСи.

Наразі заклади первинної медичної допомоги отримали всю необхідну інформацію та покроковий алгоритм дій для можливості верифікувати пацієнтів зі статусом “Неуспішна верифікація” та уникнути застосування нульового коефіцієнту за обслуговування такого пацієнта.

☝️Наголошуємо, що у разі внесення змін лікарем до запису про пацієнта, подання нової декларації про вибір сімейного лікаря, педіатра чи терапевта, або її переукладання не потрібне.

❗️Важливо! Пацієнту зі статусом “Неуспішна верифікація” не може бути заблоковано доступ до медичної допомоги.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень