16-77: на зв’язку Національна служба здоров'я України
16-77: на зв’язку Національна служба здоров'я України
Шість років тому, 8 жовтня 2018 року, розпочав роботу контакт-центр Національної служби здоров'я України. На той момент це була перша в країні подібна інформаційно-довідкова служба, яка консультувала та збирала зворотній зв'язок від пацієнтів, лікарів та керівників закладів охорони здоров’я.
За цей час на -
надійшло 2 млн 400 тис. 067 дзвінків. Станом на сьогодні 12
операторів відповідають на питання, що входять в сферу компетенцій НСЗУ. Найчастіше вони стосуються
первинної медичної допомоги - це 47% від усіх звернень, спеціалізованої медичної допомоги - 39% та програми реімбурсації - 9%.
Найбільше звернень надходить з Києва, Дніпропетровської області, Одеської, Київської та Харківської. Найменше - з Херсонської, Донецької, Закарпатської, Тернопільської та Чернівецької областей.
Здебільшого нам телефонують пацієнти - 60% від всіх звернень. А також лікарі - на них припадає 30% дзвінків. Решта - це керівники закладів охорони здоров’я (майже 9 %) та
небагато військових (менше 1%).
Нагадаємо, наші оператори відповідають на дзвінки у робочі дні з 9:00 до 18:00, але в п’ятницю до 16:45. В інший час - працює автовідповідач, який надає інформацію на поширені питання. Усі дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів.
Жоден запит не залишається без уваги .