A A A K K K
людям із порушенням зору

КНП "Валківський центр первинної
медико-санітарної допомоги"

Проста етика спілкування їз сімейним лікарем

Дата: 26.04.2024 14:09
Кількість переглядів: 6

На зображенні може бути: текст «#ЯПАЦИЕНТ ПРОСТА ЕТИКА сПЛКУВАННЯ ВАННЯ 13 СИМЕЙНИМ ЛИКАРЕМ Национальна служба здоров'я УкраΪни»

Довготривалі відносини із сімейним лікарем будуються насамперед на відкритому спілкуванні, сповненому взаємоповаги. Нагадуємо просту етику спілкування із сімейним лікарем👇

📌 Будьте ввічливими. Адже ви звертаєтеся до лікаря по медичну допомогу. Хоча ввічливість, особливо зараз, це вияв турботи про людей, які поруч. Це важливо, до кого б ви не звертались.

📌 Незалежно від того, звертаєтесь ви по телефону, онлайн чи особисто, розмову варто починати з привітання. Обов’язково варто назвати своє прізвище та ім’я.

📌 Розповідайте про причину звернення, коли лікар питає про це. Якщо це є важливим у контексті звернення, нагадайте про результати минулого візиту чи обстеження. Намагайтеся говорити чітко та лаконічно.

📌 Якщо раптом ви маєте важливі результати обстежень, яких немає в електронній медичній картці, підготуйте все завчасно, щоб не змушувати лікаря чекати, поки ви шукаєте потрібні папірці.

📌 Дайте лікарю час відкрити електронну медичну картку, щоб переглянути всю необхідну медичну інформацію про вас як пацієнта.

📌 Відповідайте на уточнювальні питання та не перебивайте лікаря.

📌 У жодному разі не розмовляйте в грубій чи агресивній формі.

📌 Натомість ви також не маєте толерувати зневажливе ставлення до вас як до пацієнта. Якщо це сталося, повідомте про факт порушення ваших прав керівника медичного закладу.

📌 Довіряйте своєму лікарю. Це означає, що ви приймаєте та виконуєте його/її поради та призначення. Це також означає, що ви не вимагаєте направлень на всі обстеження, які самі собі призначаєте.

📌 Цінуйте час сімейного лікаря. Не переходьте до розмов, які не стосуються причини звернення щодо вашого здоров’я.

📌 Цінуйте особистий час сімейного лікаря. Навіть маючи особистий номер лікаря, не телефонуйте після попередньої домовленості про це, після закінчення робочого дня, вночі.

📌 Якщо ситуація невідкладна і потребує термінової допомоги, звертайтеся напряму в найближчий медичний заклад, для цього не потрібне направлення. Якщо ж є загроза життю чи здоров’ю — телефонуйте 103.

Ваш лікар дбає про вас, тож подбайте і ви про нього чи про неї, дотримуючись простих правил спілкування!

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень