Хто такі представники пацієнтів у лікарнях?
Нещодавно в Україні стартував пілотний проєкт Національної служби здоров'я України та Руху ЧЕСНО “Представник пацієнта”. Мета проєкту — підвищити обізнаність щодо прав людей у сфері охорони здоров'я. Розповідаємо детальніше
Представники пацієнта працюють поки в п’яти лікарнях, які виявили бажання брати участь у пілотному проєкті. Це — Національний інститут раку, Київська обласна клінічна лікарня, Київський міський пологовий будинок №6, Перше територіальне медичне об'єднання Львова та Львівський обласний клінічний перинатальний центр.
Задача представників — інформувати пацієнтів про безоплатність медичних послуг, збирати й фіксувати відгуки людей щодо їх досвіду перебування в медзакладі. Ці дані будуть передаватися керівникам лікарні з метою покращення умов для пацієнтів. Зазначимо, що представники пацієнта не консультують з медичних питань.
Робоче місце представників знаходиться у приміщенні медзакладу та позначене спеціальним стендом. Скористатися послугами може кожен охочий.
Проєкт “Представник пацієнта” впроваджується Національною службою здоров'я України у партнерстві з Рух ЧЕСНО за підтримки Міністерство охорони здоров'я України, World Bank Ukraine і у співфінансуванні з Embassy of Switzerland in Ukraine / Посольство Швейцарії в Україні.