A A A K K K
людям із порушенням зору

КНП "Валківський центр первинної
медико-санітарної допомоги"

Етика спілкування з медичними працівниками.

Дата: 29.07.2023 13:21
Кількість переглядів: 89

На зображенні може бути: текст

Повага між пацієнтом і лікарем повинна бути взаємною. Шанобливе ставлення до медика відвідувачу можна проявляти таким чином.

Приходити вчасно на прийом. Або ж попереджати заздалегідь про запізнення, чи перенести візит на інший час. Це дозволяє лікарю не відставати від графіка для інших пацієнтів.

Бути ввічливим і доброзичливим. Це показує повагу до зусиль лікаря та допомагає побудувати позитивні стосунки між пацієнтом і медиком.

Бути чесним і відкритим. Правдива й повна інформація про свої симптоми, історії хвороби та спосіб життя допомагає лікарю встановити точний діагноз і призначити відповідне лікування.

Уважно слухати рекомендації та інструкції лікаря. Адже всі поради щодо лікування, ліків та зміни способу життя базуються на знаннях і досвіді фахівця. Якщо щось незрозуміло, варто задати уточнююче запитання. Це допоможе гарантувати, що пацієнт досягне кращих результатів щодо свого здоров'я.

Звертатися до лікаря лише в його робочі дні та години. Медичний працівник, як і кожна людина, має потребу у відпочинку та відновленні.

У наступних публікаціях ми розповімо про правила звернень до лікаря, чи зобов’язаний сімейний лікар давати свій номер телефону, та чому важливо довіряти лікарю.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень